Härligheter hela dagen

Idag har varit en sån dag, som man vill ha 7 gånger i veckan.
Helt underbart väder och vi har bara gjort det som fallit oss in.
Vi käkade frulle i soffan, sen var vi ute hela dagen.

Grannarna kom över och åt överbliven tårta och storbarnen åkte linbana med pappan, medan jag och Vilde smet iväg och letade efter dinosaurieägg.
Det var ett himla smygande och schyschande i skogen, så att vi inte skulle väcka dinosaurierna och drakarna. :)

Efter det tog hela familjen en promenad i skogen, där vi klättrade i träd och lekte kurra gömma.
Vi lärde även barnen dunkgömme, så vi blev helt svettiga hela högen.
Jag ääääälskar dunkgömme!
Lilo får däremot inte vara med fler gånger, för hon ställde sig hela tiden bredvid mig och avslöjade mina gömställen.
Jäkla hund!
Barnen fattade ju det ganska snabbt med, så dom skrek; "Hitta mamma/pappa, Lilo!"
Haha.

Alltså, vi har haft en så otroligt härlig dag! 
Om jag skulle ändra på en sak, skulle det vara att den varade ännu längre. 

Jag bjuder på lite bilder från mobilen. 


Helt makalöst vackert!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0