Kalaskul.

Jag har varit riktigt kass på att uppdatera här.
Det är för att jag helt enkelt inte haft tid!
I måndags började jag min dagtjänst(mån-tors) och efter jobbet har det varit fullt upp.
Älvan ska ha kalas på lördag och jag har bakat som en dåre.
I måndags blev det 3 olika sorters macrons, i tisdags tårtbottnar i 4 olika färger, i onsdags 3 olika mousser(blåbär, hallon och vanilj) och maränger och igår blev tårtan monterad och tillskuren.
Idag ska tårtan förvandlas till en minion, så vi får väl se hur resultatet blir.
Ska även fixa massa annat idag.
Såsom att städa hos djuren, duka och dekorera och handla det sista, under tiden som jag underhåller 3 barn.

Jag har nog inte kännt mig såhär sliten på länge! Haha.
McLovin sa; "Varför köper du inte bara färdigt?!"
Det känns så fel, när jag faktiskt kan göra det själv och det dessutom blir mkt godare och roligare.
Jag försökte förklara;
"Det är som att ta bröllopsfoto med en dålig engångskamera, för att man inte orkar åka hem och hämta den superbra systemkameran, som man glömde i hallen."
Men han fattade inte...

Jaja!
Back to work. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0