Halleluja!

Idag har jag fått mens och jag är för en gångs skull så jäkla happy över det!
Vi ska ju ut på vandring med skolan vid terminstart och jag som inte har koll på när jag egentligen har mens trodde att jag skulle få den i samma veva.
Det kanske inte är så farligt, tänker ni.
Men det är det, säger jag.
Tänk er en avskuren halspulsåder i trosorna, samtidigt som du ska vandra i backar i 25 graders värme.
Det är inte trevligt, varken för den drabbade eller omgivningen.

Jag(eller rättare sagt min make) märkte igår att jag hatade män mer än vanligt. Jag störde mig på att det var en fet gubbe på pizzakartongen. Hade det varit en fet kvinna hade folk tyckt att kartongen var osmaklig. 
Säkert en man som designat den!
Generellt manshat brukar vara det första tecknet på att min shark week är på gång.
And so it was...

Så idag ska jag njuta av att ha en angry beaver. 
Jag ska snapa för småsaker, äta choklad, vara oresonlig och byta tampong en gång i halvtimmen. 

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0