Aldrig som planerat

Jaha. 
Idag blev ingenting till massor. 
Barnens morfar kom hit och hälsade på och tog Alva och Vilde med sig hem igen. 
Jag passade då på att baka 120 bullar till Peters 50-årskalas på lördag och lämnade dem till mamma att frysa in. Efter det åkte Lilja med mig och hubby och åt middag på pizzeria, innan vi hämtade hem de andra dårarna igen. 

Just nu står jag i köket och bakar mjölkfria bullar till tisdag och onsdag då Sandra kommer hit med sin familj. BebisLova ska ju vara så väldigt märkvärdig och vara allergisk mot mjölkprotein. 
Men jag förlåter henne, för hon är så jäkla söt! 

Det ser ut som potatis, men det är typ 5 kilo bullar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0