Det där med att skriva

Ja, vad händer med bloggen egentligen? ;) 
Jag och min dator är ovänner. Den accepterar endast att jag går in på Google, min mail och Facebook. Försöker jag mig på nåt annat ljuger den ihop en lögn om att det saknas internetuppkoppling. Idiotdator! Och att blogga via moblajan känns bajsnödigt, då mina händer mest liknar klumpiga klövar och autocorrect försöker få mig att skriva kuk när jag menar kul, osv. 
När jag började plugga i höstas hade jag inte heller tid för bloggen. Men nu börjar det suga i skrivtarmen igen, vettu. Mycket har hänt och händer fortfarande. 
Kanske kickar jag igång denna lilla skapelse igen. 
Jag hoppas det! 
Tills dess kan ni följa min på instagram. Sofiaiskogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0