semester

Idag börjar min semester. 
Hubby och Alva är iväg och köper luftmadrasser till våra nattgäster imorgon. 
Vi andra sitter i soffan och kollar film, plattor och telefon. Bara sådär skönt osociala för stunden och hänger med oss själva. 
Vilde fick ett utbrott utan dess like, för att han inte fick följa med till affären, så han pillar med sina dinosaurier nu. Det är hans sätt att koppla av. Lilja ritar på plattan. Lilla konstnären. 
Det tråkiga med Vildes utbrott är att han blir så ledsen och våldsam. Om jag ska finna nåt bra i utbrotten är det att han blir trött och lugn efteråt. 
Så just nu njuter vi bara av tystnaden. 
Kanske borde göra honom förbannad lite oftare?! 

Idag händer ingenting och det behövs. 
Vi behöver alla landa lite efter helgen och hitta tillbaka.
Dock har jag hällt i mig kaffe som en pundare skjuter heroin, så jag misstänker att jag kommer starta nåt litet projekt. Precis som Vilde har jag myror i brallan och förvånas inte över om vi har samma diagnos. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0