Så. jävla. trött.

Alltså, idag skulle jag kunna göra vad som helst. Jag känner mig farlig för samhället.
När man inte får sova sammanhängande en enda jävla natt på fler år, blir man så galet frustrerad att man är kapabel till vad som helst.
Ställa sig naken på Ica och skita i frukt- och grönsaksavdelningen? Tja, varför inte?
Känns som en bättre idé än att inte göra det.

Inatt var inte en rolig natt.

Vi har madrasser på golvet inne i vårt sovrum, så barnen kan ligga där när dom kommer in till oss på natten.
Mmm, visst! Tjena mittbena! 
Det slutade med att Dick låg vingabröden på en madrass, medan jag fick sova bredvid Vilde Helikopterpropeller, som frågade tretusenfemhundra gånger om han kunde få gå upp.
KLOCKAN ÄR FUCKING 3! NEJ, DU FÅR INTE GÅ UPP! LÅT MIG SOVA, INNAN JAG ÄTER UPP DINA SMÅ SÖTA KINDER!

Som ett vrak kröp jag in på dagis i morse och hotade med att aldrig hämta barnen igen.

Vi får se.

Jag säger inte att jag ska skära av mina öron med en smörkniv, i ren frustration.
Jag säger bara att jag behöver sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag vet precis hur det känns!!! Hoppas du får återhämta dig ordentligt snart!!

2015-12-09 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0