Leverskada

I torsdags åkte jag till akuten, för att få bröstkorgen röntgad. Jag hade så satans ont och var säker på att revbenen var brutna efter hästsparken. Läkaren klämde på mig och sa att han misstänkte att det var värre än så. Han trodde att levern var skadad.

Såklart den var...
Doktor Sjuktjävlasnygg sa att jag hade fått ett blåmärke på levern efter en blödning. Han förklarade för mig att jag inte fick hålla på med fysisk aktivitet på några veckor, för då kunde det bli värre än så. 
Hade han inte sett ut som en grekisk gud hade jag nog karatesparkat honom från britsen, men jag bara gapade och vrålade, "MEN SKÄMTAR DU?! Jag går ju idrottslinjen, hur fan ska det gå ihop?"
Det brydde inte sig doktorn om. Han satt bara avslappnad på stolen och såg allmänt nöjd ut med sitt fynd.

Jag är INTE nöjd...
Dessutom håller jag på att bli förkyld, så varje gång jag hostar eller nyser känns det som att bli spetsad på en påle.

Såatteeeee... Detta suger. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har det gått för dig? Knäpptyst i bloggen i snart en månad, man blir ju lite orolig!! Kramar

2015-10-20 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0