Halsaband.

Här kommer lite smycken jag pillat ihop.
Lite dåliga bilder. Färgerna är finare IRL.
Ni kan läsa mer av dom olika stenarnas krafter här.

Halsband med ädelsten(Serpentin) och löv.


Halsband med ädelsten(Kalcedon).


Örhänge med ädelsten(Citrin).



Personliga julklappar!
:)
Om nån vill beställa halsband eller örhänge skriv till mig på [email protected].
Jag har även örhängeskrokar om man hellre vill ha det istället för "plopparna"(som på bilden).
Man kan även få läderband istället för kedja. Eller bara en sten i ett hänge som man kan sätta på sitt eget favorithalsband. Jag kan försöka göra halsband eller örhänge efter era önskemål.
Möjligheterna är oändliga! :)
Kom gärna med förslag!

Funderar på att beställa hem tags och gravera in namn i halsband och armband.
Ska försöka fixa det i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0