Igen...

I juni 2009 skrev jag det här inlägget:
http://sebra.blogg.se/2009/june/hemskt.html

Nu har det hänt igen och jag står fast vid min åsikt.
Sluta hata!
En förälder, som är ansvarig för sitt barns död, hatar nog sig själv så det räcker och blir över.
Har ni aldrig gjort en tabbe?
Jag har...
Här om dagen var jag inte uppmärksam nog och Billeman stack iväg. Jag hittade honom på väg ner i dammen hemma hos mamma. Hade jag kommit några minuter senare hade han kanske inte levt mer och jag hade inte längre kunnat leva med mig själv.

Allt som händer, som resulterar i död, är fruktansvärt. ALLT! Men man är inte mer än människa. Vi begår alla misstag. Vi hamnar i depressioner, glömmer saker, vi är stressade och utbrända.

Vart är världen på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0